ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ
1. Επικοινωνήστε με το Τεχνικό τμήμα της Vision Studio τηλεφωνικά στο 2310-202026 2310-213774 (εσωτερικό 2) ή μέσω ηλεκτρονικής διεύθυνσης στο support@visionstudio.gr και δηλώστε το πρόβλημα του προϊόντος. Η τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα service της vision studio θα είναι εφικτή από Δευτέρα εως και την Παρασκευή από τις 10:00 π.μ. ως και τις 16:00 μ.μ.
2. Κατεβάστε την ειδική φόρμα επιστροφής RMA
3. Συμπληρώστε την φόρμα και στείλτε την με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@visionstudio.gr ή τυπώστε την και τοποθετείστε την μαζί με το προϊόν προς επιστροφή
4. Συσκευάστε το προϊόν προσεχτικά για την αποφυγή φθορών κατά την μεταφορά του. Ιδιαίτερη προσοχή δώστε στην συσκευασία όταν πρόκειται να στείλετε τον σκληρό δίσκο.
5. Αν έχετε κρατήσει τα αξεσουάρ του προϊόντος (drivers, manuals, καλώδια, λαμάκι μητρικής πλακέτας κ.τ.λ.) παρακαλούμε να στείλετε και αυτά για την πιο γρήγορη εκτέλεση της διαδικασίας αντικατάστασης.
6. Αν αγοράσατε το προϊόν με απόδειξη λιανικής πώλησης, φωτοτυπήστε την απόδειξη αγοράς και τοποθετείστε την φωτοτυπία μαζί με το προϊόν προς επιστροφή.
Προσοχή!!! Μην αποστείλετε ποτέ τα γνήσια αξιόγραφα σε καμία περίπτωση δεν φέρουμε ευθύνη για την επιστροφή τους.
7. Αν αγοράσατε το προϊόν με τιμολόγιο δελτίο αποστολής, εκδώστε ένα δελτίο αποστολής προς επισκευή και τοποθετείστε το μαζί με το προϊόν προς επιστροφή (σε περίπτωση που δεν υποχρεούστε σε έκδοση δελτίων αποστολής, αποστείλετε μας μια υπεύθυνη δήλωση η οποία θα το αναγράφει)
8. Στείλτε το προϊόν με courier της επιλογής σας με χρέωση αποστολέα στην διεύθυνση:
ΤΣΑΤΙΔΗΣ Α. ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
Μαργαροπούλου 20 Α
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 54629
Υπόψη Τεχνικού Τμήματος
Τα προϊόντα που θα αποστέλλονται και παραμένουν στα ΕΛΤΑ χωρίς την υπηρεσία courier δεν θα παραλαμβάνονται για κανέναν απολύτως λόγο.
Η Vision Studio θα σας αποστείλει πίσω δωρεάν (με δική της χρέωση) το προϊόν που υποστηρίζεται από την εγγύηση του κατασκευαστή και μόνο.
Δεν υποχρεούται την χρέωση του κόστους επιστροφής στις παρακάτω περιπτώσεις:
1. Όταν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης (ως προς την χρόνο που υποστηρίζεται, από χτύπημα κατά την μεταφορά από την courier ή από τον πελάτη, από κακή χρήση του πελάτη, ανάγκη για bios update κ.α.) .
2. Όταν το προϊόν στο οποίο γίνεται έλεγχος καλής λειτουργίας, λειτουργεί κανονικά σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
3. Όταν γίνεται επιστροφή προϊόντος προς πίστωση.
Σχόλια
|